درآمد دلاری با سایتهای کلیکی

فضای اینترنت و دنیای تکنولوژی امروزه زندگی ما انسانها را متحول کرده و سبک جدیدی به زندگی ما بخشیده است. اگر شغلهای امروزی را با مشاغلی که در صد سال گذشته در کشورمان وجود داشتند، مقایسه کنید، به خوبی تحول و تغییر به وجود آمده را لمس خواهید کرد. آیا صد سال پیش تصور میشد که بتوانید با حضور در منزل و  با انجام چند حرکت ساده، درآمد کسب کنید؟ قطعاً جواب این سؤال خیر است!

دنیای اینترنت امروزه امکان کسب درآمد را از منزل به شکل دورکاری و بدون هیچ تخصص خاصی فراهم ساخته است! شما میتوانید هماکنون با ثبت‌نام در وبسایتهای کلیکی، با انجام چند کلیک ساده و مشاهده تبلیغات، درآمد دلاری داشته باشید! علاوه بر ساده بودن این کار، کسب درآمد بر حسب دلار این کار را به شیوهای جذاب برای کسب درآمد تبدیل کرده است.

در ادامه مطلب قبلی درباره کسب درآمد دلاری با وبسایتهای کلیکی، قصد داریم در این مطلب به بررسی چند وبسایت کلیکی دیگر بپردازیم و نحوه کسب درآمد از طریق این وبسایتها را به شما آموزش دهیم. اگر علاقهمندید اطلاعات بیشتری در مورد این وبسایتها و نحوه کسب درآمد دلاری از آنها به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سایتهای کلیکی باید چه ویژگیهایی داشته باشند؟

همانطور که در مطلب قبلی نیز اشاره شد، شما نمیتوانید از طریق هر سایتی درآمد کسب کنید؛ زیرا برخی از وبسایتهای کلیکی معتبر و واقعی نیستند و درآمدی به افراد برای انجام تسکها و مشاهده تبلیغات پرداخت نمیکنند. از این رو پیشنهاد میشود پیش از شروع کار در هر یک از وبسایتهای کلیکی حتماً شرایط آن سایت را بررسی کنید.

در این مطلب نیز ما نهایت تلاش خود را به کار میگیریم که وبسایتهای معتبر که درآمد واقعی را به کاربران پرداخت میکنند را معرفی کنیم. با این تفاسیر اگر قصد دارید به درآمد دلاری مدنظر خود دست یابید، همراه ما باشید.

کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی مطمئن و واقعی

اولین سایتی که قرار است برای درآمددلاری آن را مورد بررسی قرار دهیم، سایت FusionCash است. تجربه کاربران و سایتهای مختلف حاکی از آن است که این سایت ایمن و قابل‌اطمینان است و به کاربران خود هزینه تسکها را پرداخت میکند. شرکت FusionCash که در کشور آمریکا و کالیفرنیا قرار دارد، در سال 2005 تأسیس شده و یکی از قدیمیترین وبسایتهای ارائهدهنده کسب درآمد دلاری از طریق انجام تسک و مشاهده تبلیغ است.

با نگاه اولیه به این وبسایت میتوان نتیجهگیری کرد که این شرکت راههای متعددی برای کسب درآمد دلاری از طریق انجام تسک قرار داده و شما میتوانید بر اساس علاقه خود، یک یا چند تا از آنها را انتخاب کنید.

  • یکیازمسیرهایکسبدرآمددلاریازطریقسایت FusionCash، شرکت در نظرسنجیها و پرکردن فرمهای آنلاین است. در وبسایت FusionCash نظرسنجیهای خود این شرکت و سایر شرکتهایی که با FusionCash همکاری دارند، قرار گرفته و شما میتوانید با شرکت در آنها کسب درآمد کنید. میزان درآمدی که از طریق شرکت در نظرسنجیها و پرکردن فرمها کسب میکنید، بسته به موضوع و مدت زمانی که صرف آن میکنید، متفاوت است. به طور مثال برای شرکت در نظرسنجی مربوط به یک رستوران فستفود که چیزی در حدود، 15 دقیقه طول میکشد، میتوانید چیزی در حدود 0.75 دلار درآمد داشته باشید.
  • راه دیگر برای کسب درآمددلاری در این وبسایت، انجام تسکهای کلیکی است. مانند سایر وبسایت های کلیکی شما میتوانید از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات و مشاهده آنها پول بگیرید. در این طرح کسب درآمد شما باید بر روی تبلیغ مدنظر کلیک کنید و چیزی در حدود 3 دقیقه در وبسایت مقصد به مشاهده تبلیغ بپردازید. پس از انجام این کار 0.15 دلار به کیف پول حساب کاربری شما اضافه میشود.
  • با اینکه این میزان پرداختی برای انجام هر تسک زیاد نیست؛ اما به دلیل مطمئن بودن پرداختی این شرکت، میتوانید کار در این وبسایت را در لیست برنامه های خود قرار دهید.
  • مسیردیگریکهدروبسایت FusionCash شما را به درآمد دلاری میرساند، دعوت از دوستان است. با دعوت دوستان، شما به ازای هر یک از تسکهای آنها میتوانید درآمد داشته باشید.

پولی که از طریق این سایت کلیکی به دست آورده‌اید را میتوانید از طریق Paypal یا حساب بانکی دریافت کنید. با توجه به اینکه ایرانیها از نظر ایجاد حساب بانکی در بانکهای بین المللی محدود شده اند، شما باید پول خود را از طریق Paypal نقد کنید. حداقل میزان برداشت پول از سایت FusionCash نیز 25 دلار است و زمانی که پول شما به این میزان رسید، میتوانید پس از تأیید شماره‌ تلفن خود، درآمد حاصل شده را برداشت کنید.

مانند اغلب سایتهای کلیکی امکان فعالیت در این سایت هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق موبایل فعال است و میتوانید در هر جا و در هر شرایطی کسب درآمد کنید. شما میتوانید پس از ثبتنام در این وبسایت با مراجعه به بخش Support تمامی سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. هر چند تسویه پول در این وبسایت کمی زمان‌بر و میزان پرداختی آنها نسبت به برخی از وبسایتهای کلیکی کمتر است؛ اما در کل سایت FusionCash، سایت مناسبی برای کسب درآمد دلاری با انجام تسکهای کلیکی است.

آموزش درآمد دلاری با FusionCash

Offernation

Offernation نیز از دیگر سایتهای کلیکی است که امکان کسب درآمددلاری را برای شما فراهم کرده است. این وبسایت نیز مانند FusionCash روشهای مختلفی مانند شرکت در نظرسنجی ها، پرکردن فرمها، انجام‌دادن تسک ها، دعوت دوستان، مشاهده تبلیغات و را برای کسب درآمد ارائه میدهد.

میزان درآمدی که از طریق این وبسایت و برای انجام تسکهای مختلف مانند شرکت در نظرسنجی، مشاهده تبلیغ و دریافت میکنید، نسبت به شرایط سفارش دهنده متغیر است و نمیتوان مبلغ دقیقی را به عنوان هزینه انجام تسک عنوان کرد.

در حالت کلی شما میتوانید به‌ازای هر 5 دقیقه زمانی که بر روی انجام تسکها میگذارید، هزینهای در حدود 0.3 دلار دریافت کنید. روشهای پرداخت درآمد در وبسایت Offernation نسبت به وبسایت FusionCash متنوع تر است و شما میتوانید درآمد خود را طریق Paypal، Skrill، Bitcoin و دریافت کنید.

شرایط دریافت درآمد از طریق Bitcoin برای ما ایرانیها رؤیایی است و میتوانید بدون هیچ نگرانی و سختی، تمامی درآمد حاصل شده از این وبسایت را به والت خود واریز کنید و سپس با فروش آن به صرافیهای ایرانی، درآمد دلاری خود را به ریال نقد کنید. از نظر ثبت‌نام و فعالیت در این وبسایت هیچگونه محدودیتی برای ایرانیها تعریف نشده و شما میتوانید از همین لحظه برای شروع فعالیت در این وبسایت اقدام کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی

SquishyCash

SquishyCash یکی از قدیمی ترین وبسایتهای کلیکی است که با توجه به سابقه مشخص خود، میتواند شما را به درآمد دلاری مدنظر نزدیک کند. شما در این وبسایت کلیکی میتوانید با انجام تسکها، پرکردن فرمها و شرکت در نظرسنجی ها درآمد کسب کنید.

نرخ متوسطی که این سایت برای انجام هر تسک و مشاهده هر تبلیغ به شما پرداخت میکند، چیزی کمتر از 0.5 دلار است. اطلاعات دقیقی در مورد مدت زمانی که برای هر تبلیغ باید صرف کنید وجود ندارد؛ اما بعید است که امکان کسب بیش از 5 دلار در روز وجود داشته باشد. روشهای پرداخت درآمد شما در وبسایت SquishyCash بسیار متنوع است و شما میتوانید برداشت پول از با استفاده از سرویسهایی مانند Paypal، Check، Amazon، Payza و Dwolla انجام دهید.

حداقل میزان پولی که میتوانید برای آن درخواست برداشت ثبت کنید، 15 دلار است. از نظر کارکردن با موبایل و کامپیوتر چیز خاص ذکر نشده است و شما میتوانید با استفاده از هر دو دستگاه به کسب درآمد و فعالیت در این وبسایت بپردازید. محدودیت خاصی از نظر ملیت برای فعالیت در این وبسایت تعریف نشده است.

میزان هزینه ای که این وبسایت برای انجام هر تسک به کاربران میپردازد نسبت به برخی از وبسایتهای کلیکی بیشتر است. با این تفاسیر پیشنهاد میشود این وبسایت کلیکی را به عنوان یکی از گزینه های اول خود برای فعالیت در نظر بگیرید.

آموزش کسب درآمد دلاری با Squishy Cash

BTCClicks

یکی دیگر از سایتهای مطمئن برای کسب درآمد دلاری واقعی، سایت BTCClicks است. شما میتوانید از طریق این وبسایت با دو روش کلیک کردن بر روی تبلیغات و دعوت از دوستانتان برای عضو شدن کسب درآمد کنید. همانطور که از نام این وبسایت پیداست، درآمد حاصل از این وبسایت با بیتکوین محاسبه و پرداخت میشود.

در بخش مربوط به تبلیغات کلیکی، شما میتوانید چندین تبلیغ را مشاهده کنید و موضوعات آنها را بررسی کنید. در بخش روبروی عنوان تبلیغ، زمانی که باید برای آن صرف کنید و هزینهای که در ازای تبلیغ دریافت میکنید، درج شده است.

شرایط تبلیغات این وبسایت به شکلی است که شما میتوانید به ازای هر ده ثانیه زمانی که صرف میکنید، عدد کوچکی در حدود 0.0003 میلی بیتکوین دریافت کنید. این عدد دریافتی چندان مناسبی نیست و شما باید زمان زیادی برای دریافت پول قابل توجه صرف کنید؛ اما نکته مهم این است که سایت واقعی است و شما میتوانید پس از انجام‌دادن تسک، درآمد را در والت خود دریافت کنید.

حداقل میزان درآمدی که میتوانید برداشت کنید، 0.1 میلی بیتکوین است. پیشنهاد میکنیم پیش از شروع فعالیت در این وبسایت، امکان حضور و فعالیت در وبسایتهای قبلی را مورد بررسی قرار دهید.

آموزش درآمد دلاری با سایت BTCClicks

گفتار پایانی

در این مطلب تلاش کردیم به بررسی سایتهای معتبر و ایمن برای کسب درآمددلاری بپردازیم و به شما نحوه کسب درآمد را آموزش دهیم. شما میتوانید هم اکنون به این سایتها مراجعه کنید و شرایط و نحوه کارکردن با هر یک از آنها را بسنجید.

پس از بررسی و مشاهده نحوه عملکرد آنها میتوانید وبسایتی که حس کاربری بهتری را به شما انتقال میدهد، انتخاب کنید و فرایند کسب درآمددلاری خود را آغاز کنید. در پایان امید است این مطلب در مورد کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی موردپسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اگه بخش اول صفر تا صد درآمد دلاری با سایت های کلیکی رو ندیدی حتما پیشنهاد میکنم روی لینک زیر کلیک کن و بخونش ????

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد