درآمد دلاری با بازی کردن

درآمد دلاری با بازی کردن
مقاله به بررسی روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق بازی‌های ویدیویی می‌پردازد. با معرفی پلتفرم‌هایی مانند Mistplay و Blackout Bingo، به این واقعیت اشاره دارد که بازی‌ها می‌توانند منبع درآمدی قابل توجه باشند. این مقاله به روش‌هایی مانند تست بازی، استریم ویدئوی

درآمد دلاری با بازی کردن (معرفی ۵ بازی که بهت پول میدن)

نحوه درآمد دلاری با بازی کردن

در این مقاله قصد داریم شما را با چند روش ساده برای کسب درآمد دلاری با بازی کردن آشنا کنیم. آیا می‌دانستید امکان درآمد دلاری با بازی کردن وجود دارد؟ بله درست شنیدید! شما میتونید در اتاق خود نشسته و مشغول انجام دادن بازی‌های ویدیویی شوید و به شکل های مختلف از این بازی‌ها درآمد دلاری کسب کنید.

این روزها روش‌های پول درآوردن اندکی با گذشته تغییر کرده است. کمپانی‌هایی که به ساختن بازی‌های ویدیویی مشغول هستند، برای تست کردن، پیدا کردن مشکلات بازی، انجام مراحل بازی تا به انتها، ارائه پیشنهادات و انتقاداتی برای بهبود بازی و موارد مشابه به شما پول واقعی پرداخت می‌کنند.

این شرکت‌ها حتی برای فیدبک‌هایی که در قالب تجربه کاربری خود از انجام بازی‌ها برایشان می‌فرستید نیز پول پرداخت می‌کنند. اگر شما هم در مورد درآمد دلاری با بازی کردن و روش‌های مختلف کسب درآمد با انجام دادن بازی‌های ویدیویی کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید و تا انتها ما را همراهی کنید

۱۵ راه برای کسب درآمد از بازی‌های ویدیویی:

برای تفریح ۴۰۰ دلار در ماه حقوق بگیرید!

بله، شما واقعاً می‌توانید برای انجام بازی‌های ویدیویی پول دریافت کنید. قبل از ظهور Esports، Twitch و گیمرهای حرفه‌ای، هرگز زمان بهتری برای کسب درآمد از سرگرمی بازی‌های ویدیوییتون وجود نداشت. بخش جالب این است که شما لازم نیست حرفه‌ای باشید. حتی گیمرهای معمولی هم به کسب درآمد دلاری از این راه مشغول هستند.

به کمک راه‌های مختلف زیر که با بازی‌های ویدیویی مرتبط است، به‌راحتی می‌توانید با بازی کردن، درآمد کسب کنید:

  • مربیگری بازی‌های ویدیویی؛ اگر درک عمیق و اشتیاق به بازی‌های خاص دارید، مربیگری بازی‌های ویدیویی یک گزینه عالی است.
  • کلاس‌های گروهی بازی‌های ویدیویی برای کودکان
  • گزارش بازی‌های ویدیویی
  • تست بازی‌های ویدیویی
  • راه‌اندازی یک کانال یوتیوب بازی ویدیویی
  • استریم کردن در توییچ
  • Crypto Gaming
  • تولید راهنمای بازی‌های ویدیویی
  • ساخت و طراحی بازی ویدیویی یا اپلیکیشن
  • توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی
  • آموزش طراحی بازی‌های ویدئویی
  • فعالیت به‌عنوان یک گیمر! بله با صرف بازی کردن و پشت سر گذاشتن مراحل بازی‌های ویدیویی، بدون نیاز به داشتن مهارت یا مدرکی خاص در زمینه طراحی و تولید بازی، کامپیوتر یا نرم‌افزار و کدنویسی، به آسان‌ترین شکل ممکن و در اوقات فراغت خود، درآمد دلاری کسب کنید.

درآمد دلاری با بازی کردن؛ بازی برای کسب درآمد

چندین و چند بازی ویدیویی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند در اوقات فراغت خود از بازی‌های ویدیویی کسب درآمد کنید. مردم دوست دارند در اوقات فراغت خود یا هر زمان که فرصتی از برنامه شلوغ خود پیدا می‌کنند، با تلفن یا کامپیوتر خود بازی کنند. آیا می‌دانید با بازی کردن می‌توانید درآمد کسب کنید؟ درآمد دلاری با بازی کردن امکان‌پذیر است. این بازی‌ها برای بازی کردن به شما پول واقعی پرداخت می‌کنند. بنابراین، می‌توانید سرگرمی خود را به یک منبع درآمد غیرفعال تبدیل کنید.

پول درآوردن بخش مهمی از ایجاد ثروت و دستیابی به اهداف مالی است. با ظهور اینترنت، کسب درآمد آسان‌تر شده است. شما می‌توانید با شرکت در نظرسنجی، تماشای فیلم، بازی آنلاین و غیره کسب درآمد کنید. اگر از بازی کردن لذت می‌برید، این کار برای شما ساخته شده است! بازی کنید و کارت‌های هدیه و جوایز نقدی خود را از طریق PayPal یا در قالب ارز دیجیتال دریافت کنید.

درآمد دلاری با بازی کردن گیم

بازی Mistplay اولین بازی است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. این بازی امتیاز بسیار بالایی را از کاربران دریافت کرده است. این برنامه که صرفاً برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است، به شما پول واقعی می‌دهد تا انواع مختلفی از بازی‌ها را روی گوشی خود انجام داده و تست‌های مختلف را پشت سر بگذارید. این برنامه در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و گزینه‌های بازی‌های متعددی را برای انتخاب ارائه می‌دهد؛ اما ممکن است برای رسیدن سریع به سطوح پیشرفته نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای داشته باشید.

می‌توانید هر بازی را از لیست انتخاب کنید، آن را دانلود کنید و برای کسب درآمد شروع به بازی کنید. با Mistplay، شما حدود ۳ تا ۵ دلار برای هر یک ساعت بازی کردن درآمد خواهید داشت. درآمد دلاری با بازی کردن بازی Mistplay در قالب کارت هدیه قابل وصول است.

۲. Blackout Bingo

بازی Blackout Bingo یکی دیگر از بازی‌هایی است که توسط کاربران زیادی نصب‌شده و امتیاز بالایی دریافت کرده است. اگر به فکر درآمد دلاری با بازی کردن هستید، بازی Blackout Bingo را از دست ندهید. در این بازی که شبیه به بازی شانس و معروف لوتو است، اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید و کارت مناسب داشته باشید، برنده خواهید شد. با استفاده از این ابزار، کنترل کاملی بر میزان درآمدی که می‌توانید از آن داشته باشید دارید. این یک برنامه و بازی آسان برای استفاده است. هر کسی که بازی می‌کند می‌تواند توپ‌ها و کارت‌های یکسانی را ببیند. برای تبدیل‌شدن به یک استاد بینگو به تمرکز، سرعت و برنامه‌ریزی زیادی نیاز دارید.

این برنامه برای دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS در دسترس است. در صورت برنده شدن جوایز نقدی دریافت می‌کنید، بازی کاملاً رایگان است و یک دور فقط دو دقیقه طول می‌کشد. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن مانند استفاده از بوست‌ها برای بهبود پتانسیل برنده شدن خود، کسب امتیاز اضافی در جعبه مناسب هنگام فراخوانی شماره و غیره استفاده کنید. درآمد خود از این بازی را می‌توانید در قالب کارت هدیه دریافت کرده و در حساب پی‌پال خود نقد کنید.

درآمد دلاری با بازی کردن بسیار لذت‌بخش است! این‌طور نیست؟

۳. Inbox Dollars

اگر به دنبال بازی‌های پول‌ساز با درآمد واقعی هستید، می‌توانید این بازی‌ها را به‌راحتی در Inbox Dollars پیدا کنید. شما فقط به ۲ دقیقه زمان نیاز دارید تا در این پلتفرم ثبت‌نام کنید و همچنین با تکمیل مراحل ثبت‌نام ۵ دلار جایزه دریافت می‌کنید. اگر هر روز فقط ۵ تا ۱۰ دقیقه را صرف بازی با Inbox Dollars کنید، می‌توانید حدود ۵۰ دلار از آن درآمد کسب کنید.

این پلتفرم بازی ویدیویی در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شده است. سازندگان آن ادعا می‌کنند که تا به امروز حدود ۶۰ میلیون دلار پاداش به کاربران خود پرداخت کرده‌اند. برای کسب درآمد می‌توانید نظر، نقد و بررسی خود را به اشتراک بگذارید و در دستگاه‌های iOS و اندروید یا لپ‌تاپ خود بازی کنید.

خوبی این بازی در این است که یک باشگاه پاداش آنلاین مبتنی بر جوایز نقدی است که برای فعالیت‌های آنلاین آسان مانند بازی کردن، خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی، چاپ کوپن و غیره به کاربران خود پول واقعی پرداخت می‌کند. درآمد دلاری با بازی کردن در این برنامه از طریق کارت هدیه و برداشت از حساب پی‌پال در دسترس است. بازی Inbox Dollars امتیاز بالایی در نظرات کاربران دارد.

نحوه درآمد دلاری با بازی کردن گیم

۴. Swagbucks

Swagbucks  یکی دیگر از انواع بازی‌های ویدیویی برای کسب درآمد دلاری با بازی کردن است که همانند ۴ بازی دیگر، امتیاز بالایی دارد و برای کسب درآمد دلاری به‌شدت توصیه می‌شود. این بازی یکی از بهترین وب سایت‌ها و برنامه‌هایی است که به کاربران خود پاداش نقدی می‌دهد و مانند یک سایت پولی کار می‌کند.

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد در این پلتفرم وجود دارد، مانند بازی کردن، نظرسنجی، جستجو در وب، تماشای ویدیو و غیره. Swagbucks به دلیل رابط کاربری آسان و ویژگی‌های کسب درآمد آسان، در بین افرادی که به دنبال درآمد دلاری با بازی کردن هستند، بسیار محبوب و شناخته شده است.

شما می‌توانید با موبایل خود بازی کنید و از هر کجای دنیا که هستید جوایز نقدی کسب کنید. شما می‌توانید با رسیدن به سطح‌های مختلف بازی، در حدود ۱ تا ۴۵ دلار در هر بازی درآمد کسب کنید. با انتخاب و شروع هر بازی، لیستی از دستاوردهایی که باید به دست آورید و مهلت تکمیل آن‌ها را دریافت خواهید کرد. سازندگان، بازی‌های آنلاین متعددی را در وب‌سایت خود میزبانی می‌کنند و برای دانلود و اجرای بازی‌ها در دستگاهتان به شما پول می‌دهند. این پول‌ها در قالب ارز دیجیتال و کرت هدیه قابلیت نقد شدن دارند.

۵. MyPoints

برای انجام بازی، تماشای ویدیو و نظرسنجی در MyPoints پول واقعی دریافت می‌کنید. MyPoints یکی دیگر از انواع بازی‌های ویدیویی برای درآمد دلاری با بازی کردن است. برای کسب درآمد می‌توانید از اندروید، iOS یا myPoints.com استفاده کنید. این وب‌سایت بسیار شبیه به Swagbucks است، زیرا برای تکمیل فعالیت‌ها و ثبت‌نام‌ها نیز پاداش می‌دهد. بخش خوب قضیه این است که آن‌ها یک جایزه عضویت ۱۰ دلاری دارند، به این معنی که به‌محض ثبت‌نام در وب سایتشان، این جایزه ۱۰ دلاری را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، هنگامی‌که به امتیاز ۷۰۰ رسیدید، می‌توانید یک کارت هدیه ۵ دلاری را بازخرید کنید یا در نظرسنجی شرکت کنید و بلافاصله آن را نقد کنید. می‌توانید امتیازات را در هرکجا که می‌خواهید برای کارت هدیه مورد علاقه خود نقد کنید یا می‌توانید آن را به‌حساب PayPal خود منتقل کنید.

درآمد دلاری با بازی کردن گیم ویدیویی

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید، امکان درآمد دلاری با بازی کردن کاملاً وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب پی پال و یک حساب ارز دیجیتال (کیف پول دیجیتال) برای خودتان داشته باشید. درآمد دلاری با بازی کردن به‌سادگی چند کلیک یا تاچ ساده بر روی میز کامپیوتر یا تخت خوابتان است! این فرصت را به‌سادگی از دست ندهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد