آموزش فروش در دیجی کالا

آموزش فروش در دیجی کالا
آموزش فروش در دیجی‌کالا شامل مراحل ثبت‌نام، درج کالا، و ارسال سفارش‌ها ارائه شده و بر نیاز به مهارت تخصصی فروش تأکید دارد.

آموزش فروش در دیجی کالا

آموزش فروش در دیجی کالا رو توی این مقاله به صورت صفر تا صد برات آماده کردم که امیدوارم استفاده کنی و لذت ببری.

معرفی دیجی کالا

دیجی کالا به جرات بزرگترین فروشگاه آنلاین ایرانه که روزانه بیش از ۶ میلیون بازدید کننده داره و بیش از ۸۰ درصد بازار فروش آنلاین ایران رو دست خودش گرفته و همچنین یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین خاورمیانست!!!

تقریبا ۶ میلیون تنوع کالایی داره و انبارهاش ظرفیت پردازش یک میلیون کالا رو در روز دارن و حدود ۸ هزار نفر هم پرسنل داره که برای یه وبسایت فروشگاهی توی ایران عدد خیلی بزرگیه.

حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار فروشنده داره که هر کدوم میانگین ماهانه حدود ۵۰ میلیون تومان میفروشن و یکی از رکورددار هاشون هم توی یک ماه حدود ۴۰ میلیارد تومان فروخته!

مدتی قبل فروش توی دیجی کالا یه فرصت بود ولی الان با بالا گرفتن رقابت تبدیل به مهارت شده و شما برای فروش حرفه ای در اون نیاز به یادگیری مهارت فروش دارید که در دوره امپراطوری فروش اینترنتی ما به صورت کامل به آموزش این مهارت پرداختیم.

در ادامه به آموزش گام به گام فروش در دیجی کالا میپردازیم.

مسیر فروش در دیجی کالا

فروش در دیجی کالا

به صورت کلی شما اول باید ثبت نام رو انجام بدید و بعد توی کلاس آموزش شرکت کنید تا بتونید فروشتون رو شروع کنید، بعد از اتمام مراحل ثبت نام کالاتون رو توی دیجی کالا موجود میکنید و وقتی فروشتون انجام شد کالا رو بسته بندی و برای دیجی کالا ارسال میکنید، دیجی کالا سفارش رو برای مشتری ارسال میکنه و بعد با شما تسویه میکنه.

حالا بریم مراحل رو گام به گام باهم طی کنیم:

ثبت نام در دیجی کالا به عنوان فروشنده

دیجی کالا فرصتی رو فراهم کرده که افراد بتونن کالاهای خودشون رو در اون موجود کنن و به راحتی به فروش برسونن و ما در این بخش به نحوه ثبت نام در دیجی کالا میپردازیم.

مراحل فروش در دیجی کالا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دیجی کالا

مدارک اشخاص حقیقی (شخصی)

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دیجیکالا

مدارک اشخاص حقوقی (شرکتی)

مدارک اشخاص حقوقی

ثبت نام

برای ثبت نام در دیجی کالا ابتدا روی این لینک کلیک کنید و بعد مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدید.

  1. در کادر اول ایمیلتون رو وارد کنید
  2. بعد یه رمز عبور بساز و در کادر بعدی واردش کن
  3. یه شماره همراه بنویس که باهاش ثبت نامت انجام بشه و بعدا هم برات اطلاع رسانی ها بیاد
  4. در آخر روی دکمه ثبت نام کلیک کن

در آخر برات یه کد تایید روی ایمیل میاد که در بخش درخواست شده واردش کن.
یه نکته این که یه پسورد خوب انتخاب کن که قوی و دارای حروف بزرگ و کوچیک و عدد و کاراکتر های خاص مثل درصد باشه و سعی کن بیشتر از ۸ رقم بنویسی.

انتخاب نوع فروشنده

در این بخش باید نوع فروش خودتون رو به عنوان شخص حقیقی (شخصی) و یا شخص حقوقی (شرکتی) انتخاب کنید که مراحل ثبت نام در هردوش رو براتون همینجا در ادامه میذارم.

نکته مهم

بعد از ثبت نام باید توی سمینار آموزش فروش در دیجی کالا شرکت کنید که درست بعد از ثبت نام زمانش رو خودتون تایین میکنید و بعد از آموزش میتونید فروش رو شروع کنید.

یه نکته دیگه که وقتی تازه ثبت نام میکنید تا چهار هفته محدودید ۱۰ سفارش در روز دارید و بعد از اون به صورت سیستمی محدودیت شما رو افزایش میده.

درج کالا

درج کالا در دیجی کالا به دو صورت قابل انجامه

روش اول درصورتی که کالای شما حال حاضر توی دیجی کالا موجوده و تنها کاری که باید بکنی اینه که کالا رو به پنل خودت اضافه کنی.

روش دوم هم زمانیه که کالات توی دیجی کالا موجود نیست و شما باید خودت اون رو توی دیجی کالا موجود کنی.

که در ادامه به آموزش هر دو روش میپردازیم

مرحله نهایی فروش و ارسال به دیجی کالا

حالا که کالا رو به دیجی اضافه کردی و تنوع هات رو ساختی فروشت شروع میشه و لازمه که به صورت روزانه توی نوبت های مختلف پنل رو چک کنی تا سفارش هات رو ببینی و توی بازه زمانی ۱۲ شب به بعد اقدام به ساخت محموله و آماده سازی برای ارسال به دیجی کالا کنی که توی ویدیو زیر به صورت کامل آموزش داده شده.

سخن نهایی

امیدوارم که از این آموزش استفاده کنی و فروش آنلاین خودت رو راه اندازی کرده باشی
برای آموزش های بیشتر اینستاگرام من رو فالو کن تا اونجا توی دنیای کسب و کار های اینترنتی باهم ماجراجویی کنیم و ایده های پولساز رو پیدا کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد