درآمد دلاری با سایت های کلیکی بخش اول

درآمد دلاری با سایت های کلیکی بخش اول
مقاله به بررسی روش کسب درآمد دلاری از طریق سایت‌های کلیکی می‌پردازد. این روش به عنوان یک فعالیت آنلاین برای درآمدزایی بدون نیاز به تخصص معرفی شده است. مقاله چند سایت معتبر از جمله Neobux و GPTplanet را معرفی می‌کند که کاربران با مشاهده تبلیغات یا انجام نظ

درآمد دلاری با سایتهای کلیکی

کسب درآمد دلاری با سایت های کلیکی به شکل آنلاین، یکی از آن دسته از شغلهایی است که بسیاری از افراد در آرزوی دستیابی به آن هستند. با قیمت بالای دلار، کسب درآمد دلاری نیز ایدهای است که میتواند تمامی نیازهای شما را به راحتی تأمین کنید.

حال تصور کنید که بتوانید به شکل آنلاین به درآمد دلاری دست پیدا کنید! شاید تصور کنید که انجام این کار غیرممکن است؛ زیرا شاید فکر کنید کسب چنین درآمدی به تخصص نیاز خواهد داشت؛ اما برای کسب درآمد دلاری حتماً نباید تخصص خاصی داشته باشید و میتوانید تنها با صرف چند ساعت زمان به درآمد دلاری قابل توجهی دست یابید.

سایتهای کلیکی که اغلب برای بازدید تبلیغ ها و سایتها فعالیت میکنند، چنین فرصتی را برای شما فراهم آوردهاند. شما میتوانید با ثبت‌نام در یکی از این وب سایت ها به درآمد مدنظر خود برسید.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی برترین سایتهای کلیکی بپردازیم و نحوه کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی را به شما آموزش دهیم. اگر شما نیز علاقهمندید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آیا تمامی وبسایتهای کلیکی قابل اعتمادند؟

اگر سری به شبکه های اجتماعی بزنید، میبینید که افراد متعددی در حال معرفی وبسایتهایی هستند که شما میتوانید بدون تخصص خاصی و تنها با صرف زمان از آنها درآمد کسب کنید. اما نکته اینجاست که آیا واقعاً میشود از این وبسایتها درآمد کسب کرد؟ آیا تمامی این وبسایتها واقعی و قابل اعتمادند؟

ایده کلی کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی ایده ای واقعی است و شما میتوانید با ثبت نام در وبسایتهای قابل اعتماد و شناخته شده به این درآمد دست یابید؛ اما وب سایت های ناامن و غیرواقعی نیز وجود دارند. در ادامه این مطلب تلاش داریم به معرفی وبسایتهای امن و واقعی بپردازیم تا امکان کسب درآمد برای شما فراهم شود.

پیشنهاد میشود در صورت کسب اطلاعات در مورد سایر وبسایتهای کلیکی از منابع دیگر مانند اینستاگرام، توییتر و سایر سایتها حتماً پیش از ثبت نام و شروع فعالیت در وبسایت مربوطه، کمی در مورد آن تحقیق کنید و نظرات افرادی که در آن سایت سابقه فعالیت دارند را بخوانید. با تحقیق در مورد وبسایتهای کلیکی میتوانید از هدر رفت زمان و انرژی خود جلوگیری کنید و فعالیت خود را در سایتهای قابل اعتماد شروع کنید.

معرفی برترین سایتهای کلیکی

اگر قصد کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی را داشته باشید، قطعاً Neobux یکی از سایتهایی است که باید به آن سر بزنید. با استفاده از این وبسایت شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی تبلیغات کسب درآمد کنید. میزان دریافتی شما به ازای هر کلیک یا انجام هر نظرسنجی به عواملی مانند نوع ثبت نام شما در این پلتفرم، کیفیت و نوع تبلیغ و… بستگی خواهد داشت.

نکته جالب در مورد وبسایت کلیکی Neobux این است که هیچ محدودیتی در مورد میزان فعالیت شما وجود ندارد و شما میتوانید به میزان دلخواه خود فعالیت کنید. حداقل مبلغی که برای اولین پرداخت در نظر گرفته شده، 2 دلار است.

یکی از مهمترین دغدغه ها در زمینه کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی مورد اعتماد و واقعی بودن این وب سایت هاست. سایت NeoBux از نظر کسب درآمد واقعی است و از نظر امنیت نیز مورد اعتماد است. اما باید توجه داشته باشید که نباید انتظار بسیار بالایی از نظر درآمدی در این وبسایت داشته باشید!

کلیک کردن و مشاهده هر تبلیغ عایدی در حدود 0.001 تا 0.005 دلار برای شما به همراه خواهد شد. طبق نظراتی که کاربران این وبسایت به اشتراک گذاشتهاند، مشاهده هر تبلیغ چیزی در حدود 10 الی 15 ثانیه زمان خواهد برد.

با توجه به این میزان درآمد به ازای هر تبلیغ، شما در هر یک ساعت چیزی بین 0.36 تا 1 دلار درآمد خواهید داشت. این وبسایت کلیکی درآمد کاربران را از طریق انتقال بانکی و PayPal پرداخت میکند. کاربران ایرانی هیچ محدودیتی در مورد ثبت نام در این وبسایت ندارند و شما هماکنون میتوانید با مراجعه به آدرس neobux.com، ثبت نام خود را انجام دهید.

درآمد دلاری با Neobux

GPTplanet

اگر از نرخ درآمد به هر تبلیغ سایت کلیکی قبلی کمی دلسرد شدید، شاید بررسی سایت GPTplanet برای شما هیجان انگیز باشد! به نسبت Neobux، سایت GPTplanet مبلغ بیشتری را به ازای هر کلیک یا شرکت در هر نظرسنجی پرداخت میکند، چیزی در حدود 0.01 دلار!

علاوه بر مشاهده تبلیغ و کسب درآمد، شما میتوانید با دعوت از دوستان خود نیز کسب درآمد کنید. این وبسایت بر اساس عملکرد کاربرانی که دعوت کرده اید، مبلغی را به شما پرداخت خواهد کرد.

حداقل میزان پرداختی برای برداشت اول 1 دلار و برای دفعات بعدی 2 دلار است. امکان برداشت پول با روشهای مختلفی از جمله Payeer، Bitcoin، Litecoin، AirTM، Dash و… فراهم شده است.

برای کسب درآمد از این وبسایت نیز به پرداخت هزینه برای عضویت یا سرمایه گذاری نیست و از نظر ملیت نیز محدودیتی تعریف نشده است. شما میتوانید برای کسب درآمد دلاری تنها با کلیک کردن همین حالا به وبسایت gptplanet.com مراجعه کنید

سایت کلیکی gptplanet

Get Paid

از دیگر وب سایت های مشهور در زمینه کسب درآمد کلیکی و انجام تسک ها میتوان به وبسایت Get-Paid اشاره کرد. سابقه فعالیت این وبسایت کلیکی به سال 2005 بازمیگردد و شیوه فعالیت این وبسایت بر اساس “سکه” است.

سکه ها در این وبسایت به کسانی که تسک ها را انجام بدهند، تعلق میگیرند. تسک هایی که کاربران باید در این وبسایت انجام دهند شامل کلیک کردن بر روی تبلیغات، پرکردن فرمها، شرکت در نظرسنجیها و مواردی از این دست است.

پرداختهای سایت Get-Paid از طریق حسابهای PayPal انجام میشود و از این رو برای انتقال پول و تبدیل آن به ریال کار سختی نخواهید داشت. علاوه بر PayPal شما میتوانید درآمد خود از این وبسایت را از روشهای مختلفی دیگری مانند ارزهای دیجیتال (بیتکوین)، WebMoney و PerfectMoney نقد کنید.

سایت Get-Paid، پلتفرم قابل اعتماد و امنی برای کسب درآمد دلاری است؛ اما باید توجه داشته باشید که پرداختی این وبسایت به نسبت فعالیت شما چندان زیاد نیست. به ازای انجام هر تسک تقریباً 0.002 دلار به شما تعلق خواهد گرفت. یعنی برای کسب 1 دلار میبایست چیزی در حدود 500 تسک موفقیتآمیز را انجام دهید.

برای کاربران ایرانی اولین کف برداشت درآمد 50 سنت است و زمانی که موجودی حساب شما به 0.5 دلار برسد، میتوانید اولین برداشت خود را انجام دهید. با توجه به نرخ کسب درآمد به ازای انجام هر تسک نمیتوان انتظار زیادی از کسب درآمد از این وبسایت داشت؛ اما حداقل میتوان مطمئن بود که در صورت فعالیت، درآمد حاصل شده را میتوان برداشت کرد. نکته جالب در مورد Get-Paid این است که امکان تکمیل تسکها از طریق گوشی و لپتاپ وجود دارد و شما در هر زمانی میتوانید تسکهای خود را انجام دهید.

ثبت نام در وبسایت کلیکی Get-Paid

ScarletClicks

ScarletClicks نیز از آن دسته وب سایت های کلیکی است که نرخ پرداخت آنها به ازای هر کلیک به نسبت بالاست. مانند وبسایت GPTplanet این وبسایت نیز به ازای هر کلیک چیزی در حدود 0.01 دلار به شما پرداخت میکند. با توجه به این میزان پرداختی میتوان ScarletClicks را یکی از برترین پلتفرم های کسب درآمد دلاری با سایتهای کلیکی دانست. حداقل میزان برداشت درآمدها از این وبسایت 2 دلار است.

زمانی که درآمد شما به دو دلار رسید میتوانید از طریق Neteller، AirTM، Skrill و سایر پلتفرمهای انتقال پول، درآمد خود را نقد کنید. این وبسایت جزئیات مختلفی از عملکرد شما را در پروفایلتان به نمایش میگذارد و به شما در جهت کسب درآمد بیشتر کمک میکند. اگر علاقه مندید از طریق وبسایتهای کلیکی به درآمد دلاری قابل توجهی دست پیدا کنید، همین حالا برای ثبت نام در وبسایت ScarletClicks اقدام کنید.

درآمد دلاری با وبسایت Scarletclicks

ySense

فعالیت و کسب درآمد دلاری در پلتفرمی جهانی مانند ySense ایده ایه که میتونه هر کسی را وسوسه کنه. ySense به عنوان وبسایت کلیکی اغلب در حوزه پرکردن فرمها و نظرسنجی های آنلاین فعالیت میکند.

اگر به این نوع از فعالیتهای کلیکی علاقه مندید ySense میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. علاوه بر پرکردن فرمها و نظرسنجی ها این وبسایت به کاربران خود برای امتحان کردن خدمات آنلاین، محصولات، دانلودکردن اپها، بازکردن حساب کاربری در وبسایتهای دیگر، تماشای ویدیوها و… دستمزد پرداخت میکند. تنوع بالای کاری و نرخ کسب درآمد بالا از جمله ویژگیهای وبسایت ySense است.

نرخ پرداخت به ازای انجام هر تسک در این وبسایت 0.01 دلار است که نرخ مطلوبی محسوب میشود. برای تماشای ویدیوهای تبلیغاتی چیزی بین 0.02 تا 0.03 دلار به شما پرداخت خواهد شد.

با اینکه این درآمد مبلغ قابلتوجهی نیست؛ اما به نسبت سایر وبسایتهای کلیکی درآمد خوبی به شمار میآید. علاوه بر کسب درآمد از طریق فعالیت خودتان، میتوانید با معرفی این وبسایت به دوستانتان از درآمد آنها نیز درصدی را به دست آورید.

پس از اینکه درآمد شما به حداقل میزان برداشتی برسد، میتوانید مبلغ مدنظر را از طریق روشهای انتقال پول مانند Payoneer، Skrill، Paypal، Dwolla، Tangocard و… به حساب خود منتقل کنید. امکان انجام تسکها از طریق گوشیهای هوشمند و تبلت نیز فراهم شده و شما میتوانید از زمانهای مرده خود در طول روز درآمد کسب کنید.

درآمد دلاری با وبسایت ySense

گفتار پایانی

با کسب اطلاعات در مورد وب سایت های کلیکی دریافتیم که کسب درآمد دلاری از این طریق نشدنی نیست؛ اما نباید انتظار بسیاری زیادی از این روش کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب درآمد بیشتر از طریق این وبسایتها، به‌ جای متمرکزشدن بر روی یک پلتفرم، در چندین وبسایت فعالیت کنید. از این طریق شما میتوانید با صرف مدت زمان بیشتر، مبلغ بیشتری به دست آورید. بسیاری از کاربران این دسته از وبسایتها هم اکنون با ثبت نام و فعالیت در چند وبسایت، درآمدی در حدود 10 دلار در روز را به دست میآورند.

پیشنهاد میکنم بخش دوم این مقاله رو هم حتما مطالعه کنید ????

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد